Jump to content

Edit History

Too Much

Too Much

Tok en titt når jeg passerte, ser jo ut som om  det er lagt sparkel uten å rengjøre skikkelig under.

Jeg hadde slipt vekk sparkel og bunnstoff til jeg var sikker på at jeg fikk bort alt med dårlig vedheft, så er det bare å  sparkle opp og prime  på nytt. Da vet du at ting er på stell når du er ferdig.

Vinkelsliper kan du låne av meg om du ikke har.

Too Much

Too Much

Tok en titt når jeg passerte, ser jo ut som om  det er lagt sparkel uten å rengjøre skikkelig under.

Jeg hadde slipt vekk sparkel og bunnstoff til jeg var sikker på at jeg fikk bort alt med dårlig vedheft, så er det bare å  sparkle opp og prime  på nytt. Da vet du at ting er på stell når du er ferdig.

Too Much

Too Much

Jeg hadde slipt til vekk sparkel og bunnstoff til jeg var sikker på at jeg fikk bort alt med dårlig vedheft, så er det bare å  sparkle opp og prime  på nytt. Da vet du at ting er på stell når du er ferdig.

Too Much

Too Much

Jeg hadde slipt til vekk sparkel og bunnstoff til jeg var sikker på at jeg fikk bort alt med dårlig vedheft, så er det bare å 

sparkle opp på nytt. Da vet du at ting er på stell når du er ferdig.

• Create New...