Jump to content

I hvilke havner i Oslofjorden er det strøm om vinteren?

Gew77

Recommended Posts

Oscarsborg er åpen hele året, tror de stenger vannet ved kuldegrader, men strøm hele tiden.

Horten er vel også åpen, men kanskje full av vinteropplagsbåter?

Son er vel tilgjengelig så lenge det ikke har lagt seg is der.

Østre Bolærne har strøm også, har jeg fått opplyst.

Jeg jobber faktisk med å lage en liten oversikt på bloggen min, men den er ikke helt klar ennå, venter på svar.

Vrod skrev 36 minutter siden:

Storsand har bobler og strøm vannet stenges når kuldegradene kommer. Ser en nevnte Steilene og de har åpent hele året med strøm men vannet stenges der også når kulden kommer.

Har besøkt Storsand noen ganger i den forrige båten min. Har aldri blitt klok på om det er en gjestebrygge/gjesteplasser der. Har lagt meg til ved en ledig plass på en litt sliten flytebrygge de gangene jeg har vært der, men var vel der sist for fem år siden...

IMG_7939.jpg.bc34cb3d073cdbc5866e30b11cd774cf.jpg

Pequod skrev On 22.10.2020 at 13.03:

Har besøkt Storsand noen ganger i den forrige båten min. Har aldri blitt klok på om det er en gjestebrygge/gjesteplasser der. Har lagt meg til ved en ledig plass på en litt sliten flytebrygge de gangene jeg har vært der, men var vel der sist for fem år siden...

Det er nok riktig observert da jeg tolket det dit at trådstarter var ute etter plass noen uker/måneder i vinter ellers har noen ringt havnesjefen og fått leid plass for noen dager så det er muligheter når man vet hvor man skal. Ha en smittefri helg og vinter.

Nå kommer sommeren?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...