Gew77 Startet 21.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2020 Ønsker å bruke båten litt fremover også. Hvilke havner i Oslofjorden har tilgang på strøm? Og evnt vann? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Hulda Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Son. Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 22.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Er det muligheter for vann også? Holder de noen plasser ledig for gjester eller er alt fylt opp med vinteropplag? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Hulda Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Skjærhalden har vel strøm, men ikke vann Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Oscarsborg er åpen hele året, tror de stenger vannet ved kuldegrader, men strøm hele tiden. Horten er vel også åpen, men kanskje full av vinteropplagsbåter? Son er vel tilgjengelig så lenge det ikke har lagt seg is der. Østre Bolærne har strøm også, har jeg fått opplyst. Jeg jobber faktisk med å lage en liten oversikt på bloggen min, men den er ikke helt klar ennå, venter på svar. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Gew77 Svart 22.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Hva med havnene lenger inn i fjorden? Oscarsborg mener jeg har strøm. Hva med Vollen, Steilene, Aker brygge mm? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Pequod Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Aker Brygge tilbyr jo vinterplasser også for de som bor i båt, så der regner jeg med at det er mulig. Både Vollen og Steilene er vel også i utgangspunktet vinteråpne. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
MIMA IV Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Aker Brygge Gjestehavna stengte 01.10 - Nå er det bare vinteropplag på de plassene. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 (redigert) Oscarsborg har muligheter for vann og strøm hele året. Redigert 22.Oktober.2020 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 (redigert) Storsand har bobler og strøm vannet stenges når kuldegradene kommer. Ser en nevnte Steilene og de har åpent hele året med strøm men vannet stenges der også når kulden kommer. Redigert 22.Oktober.2020 av Vrod (see edit history) Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Pequod Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Vrod skrev 36 minutter siden: Storsand har bobler og strøm vannet stenges når kuldegradene kommer. Ser en nevnte Steilene og de har åpent hele året med strøm men vannet stenges der også når kulden kommer. Har besøkt Storsand noen ganger i den forrige båten min. Har aldri blitt klok på om det er en gjestebrygge/gjesteplasser der. Har lagt meg til ved en ledig plass på en litt sliten flytebrygge de gangene jeg har vært der, men var vel der sist for fem år siden... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tore B Svart 22.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2020 Gressholmen har jeg vært på til isen har lagt seg og vel så det. Det fryser fort igjen der så ikke sats på den når det er meldt kuldegrader om natta. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 24.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2020 Pequod skrev On 22.10.2020 at 13.03: Har besøkt Storsand noen ganger i den forrige båten min. Har aldri blitt klok på om det er en gjestebrygge/gjesteplasser der. Har lagt meg til ved en ledig plass på en litt sliten flytebrygge de gangene jeg har vært der, men var vel der sist for fem år siden... Det er nok riktig observert da jeg tolket det dit at trådstarter var ute etter plass noen uker/måneder i vinter ellers har noen ringt havnesjefen og fått leid plass for noen dager så det er muligheter når man vet hvor man skal. Ha en smittefri helg og vinter. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.