Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Komodo skrev for 1 time siden:

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du ønsker å klage på i tilfelle. Er det noen skader under båten? Stilte også det spørsmålet lenger opp, men kan ikke se at du har svart på det. 

Er problemet ditt at det sitter rester av rur utenpå bunnstoffet?

Som jeg sa så lovet de meg å bunnsmøre båten hvis jeg kjøpte den. I stedet høytrykkspylte de den og sa at den "så ut som ny" under vannlinjen. De mente derfor at det var unødvendig å bunnsmøre den, og hadde alt satt den på vannet før jeg fikk mulighet til å vurdere det selv. Hvis de skulle bunnsmøre båten måtte jeg i følge de ha ventet lenge på å få båten siden de ikke hadde tid til å ta den opp igjen med det første. Jeg fikk dermed valget om å vente noen uker eller å ta båten som den var. Nå ser det imidlertid ut til at den ikke var like godt rengjort under som de hevdet. Det virker som de bare har tatt en enkel spyling.  

Siden det har gått en del måneder siden jeg kjøpte båten i juni er det vanskelig å komme noen vei med å klage siden det alltid vil gro litt, men jeg har vel lov til å være misfornøyd. Vanligvis pleier det å være nok å høytrykkspyle den. Det vokser lite rur der båten min ligger. Jeg tror derfor de har gjort en dårlig jobb når de har rengjort den. 

Knallipadden

Knallipadden

Komodo skrev for 1 time siden:

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du ønsker å klage på i tilfelle. Er det noen skader under båten? Stilte også det spørsmålet lenger opp, men kan ikke se at du har svart på det. 

Er problemet ditt at det sitter rester av rur utenpå bunnstoffet?

Som jeg sa så lovet de meg å bunnsmøre båten hvis jeg kjøpte den. I stedet høytrykkspylte de den og sa at den "så ut som ny" under vannlinjen. De mente derfor at det var unødvendig å bunnsmøre den, og hadde alt satt den på vannet før jeg fikk mulighet til å vurdere det selv. Hvis de skulle bunnsmøre båten måtte jeg i følge de ha ventet lenge på å få båten siden de ikke hadde tid til å ta den opp igjen med det første. Jeg fikk dermed valget om å vente noen uker eller å ta båten som den var. Nå ser det imidlertid ut til at den ikke var like godt rengjort under som de hevdet. Det virker som de bare har tatt en enkel spyling.  

Siden det har gått en del måneder siden jeg kjøpte båten i juni er det vanskelig å komme noen vei med å klage, men jeg har vel lov til å være misfornøyd. Vanligvis pleier det å være nok å høytrykkspyle den. Det vokser lite rur der båten min ligger. Jeg tror derfor de har gjort en dårlig jobb når de har rengjort den. 

• Create New...