Jump to content

Beskytte lyskaster under vinterlagring

Knallipadden

Recommended Posts

Har båten på land for vinterlagring. Tenkte å dra en presenning over den. Siden båten er lukket (Merry Fisher) og det kommer lite snø her jeg bor trenger jeg ikke å bruke stativ. Problemet er at jeg har en lyskaster foran på taket. Båten min står vindutsatt til så presenningen kan skade lyskastere. Noen tips til å beskytte den? Se bilder. (Bilde 2 er bare samme båt - ikke min) 

Screenshot_20201027_042131_com.google.android.apps.photos.jpg

132571_20130218165253_0_max.jpg

Hvordan er det å lagre den ute uten presenning? Det er strengt tatt en helårsbåt. Jeg var ute å så til båten min en tur i dag fordi det blåser en del. Viste 26,5 på vindmåleren når jeg var der. Båtene ved siden av som hadde presenning på holdt nesten på å lette. Min står helt foran og tar av for litt av vinden for dem. 

rebop skrev for 2 timer siden:

En liten presenning eller plastduk som du fester med tau som du surrer i underkant av lyskaster. Da blir lyskaster skjermet og resten av båt klarer vel seg selv. Bøtte er en god ide, men den kan fort blåse vekk og lage slitasje i gelcoat. Forøvrig en drømmebåt du har der (",)

Takk, er veldig glad i den lille tassen :) 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...