Dreamer Startet 27.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2020 I begynnelsen av mai i år monterte jeg nye gjennomføringer for tanklufting. Gjennomføringene var kjøpt hos Maritim, og var iflg. katalogen av forkrommet messing. Etter en sesong viser det seg at forkrommingen er av tvilsom kvalitet. Se foto. Etter at Maritim har sett bildene, fikk jeg pengene tilbake. Dette er en kvalitet som ikke egner seg for båt. Flere som har erfaring med disse gjennomføringene? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2020 Pakningene er heller ikke ut til å være pr. kasse. Kinagods til 50 øre stykket. Virkelig elendig. Sitér dette innlegget Link to post
Almvik Svart 27.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2020 Herregud, er du sikker på at du ikke tatt bilde av en 50 år gammel båt ? Sitér dette innlegget Link to post
Anders And Svart 13.April.2021 Link til dette innlegget Svart 13.April.2021 Akkurat det samme hos meg. Jeg har nå kjøpt nye "kinagods" i 316 fra AliExpress. ca halvpris :) Måtte du ha kvitteringen for å få pengene tilbake? Sitér dette innlegget GH 11 delux, FUN 3, Scand 26, Flem 340 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.