Stekepanne Startet 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2020 Hallo. Jeg har en raymarine giver for fart med standard skovler. Denne gror selvsagt igjen og må fysisk renses med jevne mellomrom. Kom over dette produktet: http://www.pettitpaint.com/products/antifouling-bottom-paint/transducer-paint/transducer-paint/ Leste flere gode erfaringer på utenlandske forumer. Så vidt jeg kan se er ikke «pettit» i Norge, men kanskje det finnes alternativer som gjør samme jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Helge77 Svart 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 Hvorfor bruker du ikke bare vanlig bunnstoff da. Jeg har brukt Jotun sin å det fungerer ypperlig Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 https://www.mjosservice.no/produkt/lowrance/tilbehor/givere-for-ekkolodd/bunnstoff-for-svinger/mdr-720 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Stekepanne Svart 29.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 Aner ikke? Haha.. Har bare fått beskjed om at det ikke er helt bra for «spinneren» da den er tykk og seig. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 Jeg bruker ett tynt lag selvpolerende bunnstoff som jeg påfører med en liten '' maleskrin" pensel, etter at jeg begynte med det har jeg ikke hatt problemer med at giveren setter seg . Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 (redigert) Å skulle den sette seg......så tar du en liten bit tau, går frem i føren.. en tau-ende i hver hånd, kaster ut tauet, å seiler over........ slepper en hånd å tar inn tauet, kanskje att man må gjøre det ett par ggr.... men hjulet kommer da igang........... forutsetter att logg-giveren sitter foran kjølen Redigert 29.Oktober.2020 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Big Horn Svart 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 Drevspray Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 29.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 Hva er det? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 29.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2020 (redigert) Det letteste er vel å plukke den ut hver tredje uke og gi den et godt bad i eddik? :) Redigert 29.Oktober.2020 av Havelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.