Ask Startet 30.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2020 Hei Eg har ein Perkins 4.108. Eg har nyss tappa av frosvæska, for å ha på systemrens. Det viste seg at det var blå frostvæska, og eg har raud frostvæska ståande, og er er på bygda. Einkvan som veit kva som er rett frostvæska? Eg veit jo at ulike frostvæsker ikkje skal blandast, men systemet blir vel reint nok etter systemrens, og etterføljande skylling med reint vatn. Er det noko problam å bruka raud frostvæska? (Orsak om dette temaet kjem to gonger. Eg finn ikkje første innlegget mitt.) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2020 (redigert) Perkins'en din er vel jernmotor. I såfall kan du bruke hva som helst på innv. ren motor. Er det alu.topp, rød bedre enn blå. Redigert 30.Oktober.2020 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2020 Kjørte rød på min perkins motor Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 31.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2020 Takkar. I morgon blir det raud frostvæska. Eg oppdaga at viftereima var svært slakk, og får stramma opp reima samstundes. Ask Sitér dette innlegget Link to post
.Olsen Svart 31.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2020 Sånn halvveis avsporing.... @Ask, har du ekspansjonstank? Kjøleren min haller litt ned i bakkant. Av gammel vane så topper jeg den av og til.... helt opp. Så blåser den en del dl kjølevæske ut drenslangen rett under påfyllingsslokket.... Irriterende. Men utover å hindre retur av min overfylling har vel en ekspansjonstank begrenset nytte.... motoren har klart seg uten i 34 år. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 1.November.2020 Link til dette innlegget Svart 1.November.2020 Blå er vel på vei ut av produksjon. Så for alle motorer som i sin tid var anbefalt blå, så er rød et godt alternativ. Også bedre da rød generelt er longlive. Skyller du systemet, så blir det topp.. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 1.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2020 Hei Takk for svar. Motoren har trykktank. No har systemrensen stått i i 1 1/2 døgn. Deretter tre skyllingar med 15 minutt + med varmkøyring mellom kvar skyllingar. Deretter fylt opp med raud frostvæska, som skal holda ca. 17 minus. Eg skal gjera litt meir arbeid på motoren i løpet av vinteren, og startar nok ein eigen tråd på denne motoren. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.