Jump to content

Perkins 4.108 Raud eller blå frostvæska?

Ask

Recommended Posts

Hei

Eg har ein Perkins 4.108.

Eg har nyss tappa av frosvæska, for å ha på systemrens.

Det viste seg at det var blå frostvæska, og eg har raud frostvæska ståande, og er er på bygda.

Einkvan som veit kva som er rett frostvæska?

Eg veit jo at ulike frostvæsker ikkje skal blandast, men systemet blir vel reint nok etter systemrens, og etterføljande skylling med reint vatn.

Er det noko problam å bruka raud frostvæska?

(Orsak om dette temaet kjem to gonger. Eg finn ikkje første innlegget mitt.)

Ask

Sånn halvveis avsporing.... @Ask, har du ekspansjonstank? Kjøleren min haller litt ned i bakkant. Av gammel vane så topper jeg den av og til.... helt opp. Så blåser den en del dl kjølevæske ut drenslangen rett under påfyllingsslokket.... Irriterende.

Men utover å hindre retur av min overfylling har vel en ekspansjonstank begrenset nytte.... motoren har klart seg uten i 34 år.

Hei

Takk for svar.

Motoren har trykktank.

No har systemrensen stått i i 1 1/2 døgn. Deretter tre skyllingar med 15 minutt + med varmkøyring mellom kvar skyllingar.

Deretter fylt opp med raud frostvæska, som skal holda ca. 17 minus.

Eg skal gjera litt meir arbeid på motoren i løpet av vinteren, og startar nok ein eigen tråd på denne motoren.

Ask

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...