Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Jeg tok turen til BT og kjøpte telleren på bildet nedenfor og som bildet viser skulle kunne lagre og viser opptil 9999 timer og 59 minutter , - trodde jeg. Men da jeg åpnet esken (med bilde på som nedenfor for timer og minutter), var displayet på selve enheten for timer og  1/10 timer, ikke minutter.

Sa da ble det en tur tilbake til BT der jeg returnerte den og fikk pengene tilbake uten problem. Jeg sjekket hyllen der jeg fant enheten, og de som lå der var alle også med feil innhold lik den jeg hadde plukket med meg.

Jeg tror jeg fortsetter med å se på armbåndsuret og notere driftstid i loggen med blyant som jeg har gjort siden 1987.

timeteller_bt.jpg.f1037c4e13d6612e2116b3f1c816d826.jpg

Lars H.

Lars H.

Jeg tok turen til BT og kjøpte telleren på bildet nedenfor og som bildet viser skulle kunne lagre og viser opptil 9999 timer og 59 minutter , - trodde jeg. Men da jeg åpnet esken (med bilde på som nedenfor for timer og minutter), var displayet på selve enheten for timer og  1/10 timer, ikke minutter.

Sa da ble det en tur tilbake til BT der jeg returnerte den og fikk pengene tilbake uten problem. Jeg sjekket hyllen der jeg fant enheten, og de som lå der var alle også med feil innhold lik den jeg hadde plukket med meg. Så jeg tror jeg fortsetter med å se på armbåndsuret og notere driftstid i loggen med blyant som jeg har gjort siden 1987.

timeteller_bt.jpg.f1037c4e13d6612e2116b3f1c816d826.jpg

• Create New...