PTG1958 Startet 1.November.2020 Link til dette innlegget Startet 1.November.2020 Jonsson 35hk 98mod går bra på tomgang, men når jeg gir gass kveler den seg nesten og rister mye. Hva tror du at det er feil? Dette skjedde når jeg nesten gikk tom for bensin og jeg har fylt på bensin igjen. Håper på svar Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 1.November.2020 Link til dette innlegget Svart 1.November.2020 (redigert) Det høres ut for at du har fått luft (luftlomme) i bensinslangen eller i filter. Redigert 1.November.2020 av Havarita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.November.2020 Link til dette innlegget Svart 1.November.2020 heller ikke helt uvanlig at man får dratt litt vann/gugge opp fra bunn av tanken når man kjører tomt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
VegJoh Svart 2.November.2020 Link til dette innlegget Svart 2.November.2020 (redigert) At den kveler seg ved belastning tyder vel på at den går magert (for lite bensin i forhold til luft). Som andre skriver her, så kan du ha fått noe dritt med bensinen fra tanken når du kjørte tom. Slik forurensing setter seg lett i kanaler og dyser på forgasser ol. Og struper bensintilførselen. Redigert 2.November.2020 av VegJoh (see edit history) Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
index Svart 3.November.2020 Link til dette innlegget Svart 3.November.2020 Høres ut som en halvtett hoveddyse. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.