Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Goddis77 skrev 1 time siden:

Er en slik som dette her jeg har kjøpt ja. Et skrujern til å holde i mot med på utsiden da eller?

Hva som helst som passer inn  i hullet og går i mot knastene  flattjern, hoggjern bakdelen på en skiftenøkkel  og  holde imot  med en annen skiftenøkkel/rørtang.

Roger jo

Roger jo

Er en slik som dette her jeg har kjøpt ja. Et skrujern til å holde i mot med på utsiden da eller?

Hva som helst som passer inn  i hullet og går i mot knastene  flattjern, hoggjern bakdelen på en skiftenøkkel  og  hode imot  med en annen skiftenøkkel/rørtang.

Roger jo

Roger jo

Hva som helst som passer inn  i hullet og går i mot knastene  flattjern, hoggjern bakdelen på en skiftenøkkel  og  hode igjen med en annen skiftenøkkel/rørtang.

Roger jo

Roger jo

Hva som helst som passer inn  i hullet og går i mot knastene  flattjern, hoggjern bakdelen på en skiftenøkkel  og  hode igjen med en annen

skiftenøkkel/rørtang.

• Create New...