Jump to content

Edit History

Vdub

Vdub

Slik var det i en pioner active min bror hadde og, samlet seg vann alle mulige plasser. Måtte på land og løftes høyt opp i baugen for å få ut vannet og plukke ut de "pølsene" i bunn og sette de på høykant for å få ut det som samlet seg i dem ? Den ble bølgete i skroget og, når den var på land sto den på henger beregnet for slik båt. Han fikk ny båt og den gamle ble kondemnert, men solgte den med en gang.

Vdub

Vdub

Slik var det i en pioner active min bror hadde og, samlet seg vann alle mulige plasser. Måtte på land og løftes høyt opp i baugen for å få ut vannet og plukke ut de "pølsene" i bunn og sette de på høykant for å få ut det som samlet seg i dem ? Den ble bølgete i skroget og, når den var på land sto den på henger beregnet for slik båt. Han fikk ny båt, men solgte den med en gang.

Vdub

Vdub

Slik var det i en pioner active min bror hadde og, samlet seg vann alle mulige plasser. Måtte på land og løftes høyt opp i baugen for å få ut vannet og plukke ut de "pølsene" i bunn og sette de på høykant for å få ut det som samlet seg i dem ? Den ble litt bølgete i skroget og, når den var på land sto den på henger beregnet for slik båt. Han fikk ny båt, men solgte den med en gang.

Vdub

Vdub

Slik var det i en pioner active min bror hadde og, samlet seg vann alle mulige plasser. Måtte på land og løftes høyt opp i baugen for å få ut vannet og plukke ut de "pølsene" i bunn og sette de på høykant for å få ut det som samlet seg i dem ? Han fikk ny båt, men solgte den med en gang.

Vdub

Vdub

Slik var det i en pioner active min bror hadde og, samlet seg vann alle mulige plasser. Måtte på land og løftes høyt opp i baugen for å få ut vannet og plukke ut de "pølsene" i bunn og sette de på høykant for å få ut detsom samlet seg i dem ? Han fikk ny båt, men solgte den med en gang.

Vdub

Vdub

Slik var det i en pioner active min bror hadde og, samlet seg vann alle mulige plasser. Måtte på land og løftes høyt opp i baugen for å få ut vannet ? Han fikk ny båt, men solgte den med en gang.

• Create New...