Jhopen Startet 3.November.2020 Link til dette innlegget Startet 3.November.2020 Hei, jeg har en Selco 18 selcab fra 1968 og har en kalesje som er ganske ødelagt. Så jeg lurer på om det er noen som vet hvor man kan kjøpe en ny eller fikse den gammle. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 3.November.2020 Link til dette innlegget Svart 3.November.2020 Vet ikke hvor du kan kjøpe ny. Men vet du må endre tittel, ellers blir nok denne stengt. Feks Hvem selger kalesje til Selco 18 selcab fra 1968 Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Jhopen Svart 3.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2020 Ååå, takk d tenkte jeg ikke på Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Spør alfhansen.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.