Jump to content

Edit History

cheetah

cheetah

Strømmen gikk da jeg prøvde å starte motoren mens varmeren gikk. Når jeg begynte å lade batteriet så pøset den på en god del Amp i begynnelsen så tyder på veldig utladet. Satser på at det hjelper på😊 Hvis ikke så er det nok en sikring og. Den smeltesikringen ved tenningen sitter godt fast så fikk ikke sjekket den sist. Må ha ei nebbtang osv. regner med at dynamoen ikke er gåen? Skal vel gå ei sikring før den? Motoren er normalt sett veldig lettstartet.

cheetah

cheetah

Strømmen gikk da jeg prøvde å starte motoren mens varmeren gikk. Når jeg begynte å lade batteriet så pøset den på en god del Amp i begynnelsen så tyder på veldig utladet. Satser på at det hjelper på😊 Hvis ikke så er det nok en sikring og. Den smeltesikringen ved tenningen sitter godt fast så fikk ikke sjekket den sist. Må ha ei nebbtang osv. regner med at dynamoen ikke er gåen? Skal vel gå ei sikring før den 

cheetah

cheetah

Strømmen gikk da jeg prøvde å starte motoren mens varmeren gikk. Bår jeg begynte å lade batteriet så pøset den på en god del Amp i begynnelsen så tyder på veldig utladet. Satser på at det hjelper på😊 Hvis ikke så er det nok en sikring og. Den smeltesikringen ved tenningen sitter godt fast så fikk ikke sjekket den sist. Må ha ei nebbtang osv. regner med at dynamoen ikke er gåen? Skal vel gå ei sikring før den 

• Create New...