Jump to content

Edit History

cheetah

cheetah

Bypasset den sikringen for å sjekke og laget den pipelyden osv men når jeg slo den over så var det bare et klikk og ikke noe mere. Når jeg prøver igjen så er det en durelyd fra startmotoren og batterilampen lyser. Er det batteriet som har tatt kvelden her selv om det er på 12.96V eller noe galt med startmotoren som antatt tidligere? Jeg har pusset polene osv.

cheetah

cheetah

Bypasset den sikringen for å sjekke og laget den pipelyden osv men når jeg slo den over så var det bare et klikk og ikke noe mere. Når jeg prøver igjen så er det en durelyd fra startmotoren og batterilampen lyser. Er det batteriet som har tatt kvelden her selv om det er på 12.96V eller noe galt med startmotoren som antatt tidligere?

cheetah

cheetah

Bypasset den sikringen for å sjekke og laget den pipelyden osv men når jeg slo den over så var det bare et klikk og ikke noe mere. Når jeg prøver igjen så er det en durelyd fra startmotoren og batterilampen lyser. Er det batteriet som har tatt kvelden her selv om det er på 12.96V eller noe galt med startmotoren?

• Create New...