nn- Startet 4.November.2020 Link til dette innlegget Startet 4.November.2020 kjenner dere denne båt typen? https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=196182731 Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Var å prøvde en slik en gang i kuling og sjø. Var en utrolig god båt i sjøen. Men litt mye plastikk innvendig. Men ellers virket det som en flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Har en 50`.. Tidligere hatt Princess, men hoppet over til Italiensk, kan ikke si denne ligger bak med tanke på kvalitet. Godt sammenskrudd, forbilledlig elektrisk opplegg og teknisk installasjon. Sitér dette innlegget Link to post
nomane Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Dette er en fantastisk båt. En kompis har en slik og er veldig fornøyd. Tar sjøen strålende, høy marsj fart og et behagelig forbruk. Det er 2 store lugarer. Utrolig sosial båt med behagelige salonger. Flott italiensk design Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Hadde en slik noen sesonger. Meget god båt, men endte på at vi ønsket flybridgebåt. Gikk utrolig godt i sjøen. Om vi gikk i røff sjø, trivdes den best i litt fart. Traff en gang to dønninger etter et lasteskip på ellers helt flat sjø. Oppdaget de for sent da vi gikk i ca 27 knop (den maxet på 34) og endte med to hopp. Fikk 7 tonn båt ut av sjøen slik at propeller var utav vannet, landet silkemykt med kun et svakt swosj og båten fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Jeg trodde jeg ikke skulle ha et eneste helt glass igjen i byssa, med det var ikke så mys som et lite klirr derfra engang. Eneste minus er at motorrommet er trangt. På den jeg hadde var det i tillegg til 2 stk KAD43 også generator og stor inverter fra 110v til 220 v samt AC anlegg stappet inn der. Jobbet aldri der nede uten mobiltlf, i tilfelle jeg satte meg fast Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.