Jump to content

Erfaringer cranchi zaffiro 34

nn-

Recommended Posts

Hadde en slik noen sesonger. Meget god båt, men endte på at vi ønsket flybridgebåt. Gikk utrolig godt i sjøen. Om vi gikk i røff sjø, trivdes den best i litt fart. Traff en gang to dønninger etter et lasteskip på ellers helt flat sjø. Oppdaget de for sent da vi gikk i ca 27 knop (den maxet på 34) og endte med to hopp. Fikk 7 tonn båt ut av sjøen slik at propeller var utav vannet, landet silkemykt med kun et svakt swosj og båten fortsatte som om ingenting hadde skjedd. Jeg trodde jeg ikke skulle ha et eneste helt glass igjen i byssa, med det var ikke så mys som et lite klirr derfra engang. Eneste minus er at motorrommet er trangt. På den jeg hadde var det i tillegg til 2 stk KAD43 også generator og stor inverter fra 110v til 220 v samt AC anlegg stappet inn der. Jobbet aldri der nede uten mobiltlf, i tilfelle jeg satte meg fast :wink: :lol:

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...