tekniker3 Startet 4.November.2020 Link til dette innlegget Startet 4.November.2020 Denne drev I land nær haugesund. Hvordan kan jeg bli kvitt sånt plastsøppel? Kan den gis bort? Sitér dette innlegget Link to post
Sjølsøkk Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Tror det er pant på de om du får levert den inn på et returselskap, om det ikke er en eier i bildet. Lurer på om det var 1500kr jeg fikk i pant på ei gammel jolle for et par år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 tekniker3 skrev 14 minutter siden: Denne drev I land nær haugesund. Hvordan kan jeg bli kvitt sånt plastsøppel? Kan den gis bort? Henter kommunen slikt søppel? Hvilken? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 tekniker3 skrev 26 minutter siden: Denne drev I land nær haugesund. Hvordan kan jeg bli kvitt sånt plastsøppel? Franzefoss Gjenvinning AS, avd Haugesund Åpningstider: hverdager 7-15, lørdag stengt. Kontakt oss på telefon 52707370 eller e-post som du finner på våre nettsider. Her kan du levere: Fritidsbåter med innenbordsmotor Små fritidsbåter Store fritidsbåter uten innenbordsmotor Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Flott slitesterk pioner 8fot jo. Ville hørt med politiet før jeg kastet den,sikkert noen som savner den. Men skjønner det er kjedelig og oppbevare den i påvente av att eier skal melde seg. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Kontakt politiet, og legg gjerne ut et innlegg i "Båtfolk på Facebook" og "Stjålne båter i Norge". Om du ikke hører noe, blir denne hentet på dagen om du legger den ut som "gis bort" på Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Denne båten har jeg sett i en tidligere tråd på forumet? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Grand Banks jr Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 @enslagsgjest, her Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Hør med Politiet. Hvis de vil ha den som hittegods så får de hente den, ellers kan du vel gi den bort eller levere på avfallsanlegg? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
tekniker3 Svart 4.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Ah, den har ligget veldig lenge, ingen vil ha den. Men helt topp å levere den inn gratis, og kanskje få 1000kr for bryderiet. Nytter ikke hive den på naboen heller det smeller fort tilbake... Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Dere kan kanskje legge den ut på Finn som gratis mot henting? For mange år siden ville min familie vært sjeleglad for å få en slik jolle. Jeg drømte om en slik en i en del år! Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Enig, det vil være rart om ingen melder seg om du legger den ut som "Jolle gis bort". Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Faxen Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Hva med å gi den til en barnehage. Alltid pop med en båt der. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
tekniker3 Svart 5.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2021 Ingen ville ha den, men det viste seg at den var full av vann inni. Da veide den 1/2 tonn. Etter å ha boret hull og fått ut vannet klarte jeg å dra den bort, vekt ca. 100kg. Fikk 1000kr av miljøstasjonen for innlevering ?? Manglet årer og sete, kanskje derfor ingen ville ha den. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 5.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2021 tekniker3 skrev for 2 timer siden: Etter å ha boret hull og fått ut vannet klarte jeg å dra den bort, vekt ca. 100kg Boret hull? Den kvite fortøyningsbøylen i baugen kan skrues ut, båten snues opp ned, og vannet renner ut. 48-52 kg var disse oppgitt til når de var nye. Fikk du alt vannet? Flott du fikk en båtpeng for bryderiet! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 7.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2021 Rart ingen ville ha den, enkel sak og flott 'barnebåt'! Jeg vokste omtrent opp i en slik på hytte vi lånte i Portør, og med en planke på tvers tåler den faktisk en 7,5hk Honda.. :D Gikk stort sett for årekraft, da. Elendige å ha hengende bak som jolle, de svinser fælt uansett hvordan man binder, men har sett noen som drar den helt inntil så den nesten henger i tauet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.