_Bliss_ Startet 4.November.2020 Link til dette innlegget Startet 4.November.2020 Er det noen som kjenner til Stathelle marina? Er det safe tanke diesel her og er det kortautomat slik at en kan tanke uten om åpningstid? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Tror at det er stengt der og dessuten er vel salget der så lite at det kan være en risiko å få med noe dritt fra tankenene der. Reis til Langesund, der handler fiskerne hele året. Tror at de har automat. Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 4.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Takker for svar, da går vi forbi der. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 7,99 i Nevlunghavn. https://www.facebook.com/nevlunghavnmarina/ Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Helgeroa, - i full sving hele året. Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 Jeg fyller alltid her https://www.energi1olje.no/batdiesel/stathelle Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 4.November.2020 Link til dette innlegget Svart 4.November.2020 BåtGeir skrev 1 time siden: Jeg fyller alltid her https://www.energi1olje.no/batdiesel/stathelle Mja. Fikk jeg også anbefalt, var der for første gang nå, men ikke en gang til. Har fylt i slutten av august. Begge filtere og vannavskiller (montert foran dagstank) gikk full med med både rust, farge, grus og vann ila. 20 liter. At det kommer derfra er sikker, fordi alle tre tanker var komplett tom før. Må nå kjøre rensing av begge hovedtanker fordi dette er alt for mye. Så får vi se hvordan de reagerer fordi jeg tenker å levere resultatet dit når jeg er ferdig. J. Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
nomen Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 (redigert) I Grenland er det Norbunkring i Langesund og Vector Yatching som gjelder. Ren diesel til greie priser. Har i år kun fylt i Langesund for 9,99 kr/l. Resultat..ikke en dråpe vann å finne i vannutskilleren. Redigert 5.November.2020 av nomen (see edit history) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
LALUNA II Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 (redigert) Denne det er snakk om da ? i Langesund ?Kortautomat Redigert 5.November.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 (redigert) Pris Diesel 9.69 og kortautomat på Salen Langesund Redigert 5.November.2020 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
KDB Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 Noen som vet om det er EN 590 i Nevlunghavn? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 5.November.2020 Link til dette innlegget Svart 5.November.2020 (redigert) KDB skrev 11 minutter siden: Noen som vet om det er EN 590 i Nevlunghavn? Ring og hør: 928 87 183 Eller stol på Facebook: Redigert 5.November.2020 av SamH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.