.Olsen Startet 6.November.2020 Link til dette innlegget Startet 6.November.2020 Trenger å få rensa og tatt noe småreperasjoner på spryhood og cockpitkalesje i vinter. Vil gjerne bruke noen lokalt nær båtplassen så Halden/Sarpsborg er i siktet. Men har ikke brukt noen i området selv tidligere. Regner med at det er ett rush nå så vil avvente med dette til jan-feb 21. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Her er en. Jeg var godt fornøyd med firmaet. http://jornskalesje.no/ Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
.Olsen Svart 6.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Ypperlig, Tistedalen kan jeg stoppe innom på vei til hytta. Tusen takk for tipset. Apropos, når en tror en har sett mye av ett fylke eller en by og så kommer til ett sånt sted. Jeg blir helt fascinert. Flotte og erverdige villastrøk, elva og sluser, kanaler, restene etter gammel industri, mye ( i mine øyne) flotte industrielle bygg, gammelt og slitt sentrum, forfall, nybygg alt om hverandre. Kontraster og pussigheter. Har kjørt flere turer gjennom der bare for å nyte, nye overraskelser hver gang. En perle av ett sted.:-) Og all historien, Norges industrielle vugge. Det stedet i Norge hvor den moderne industrien etablerte seg, lenge før andre steder. Kanskje eneste stedet i Norge vi har kunne hatt minst fire generasjoner industriarbeidere før den tiden var over? Halden har noe av samme sjarmen men blir nok sikkert "strøkent" om ikke mange år. Nok reklame for Tistedalen ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.