VP44 Startet 6.November.2020 Link til dette innlegget Startet 6.November.2020 Hei. Skal bytte forfilter på vannutskiller. Hva bruker dere å ha på pakningene?Olje, marinefett eller diesel. Hva fungere best? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Jeg bruker en dråpe motorolje. Blir tett. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 6.November.2020 Link til dette innlegget Svart 6.November.2020 Er det filteret med glass under? Det skal jo ikke roteres/skrus fast så da rr det ikke behov for noe som helst på pakningene. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 7.November.2020 Link til dette innlegget Svart 7.November.2020 mitt er festet med bolt gjennom fra toppen og jeg bruker ikke noe som helst på pakningene. Holder filteret i ro og strammer på bolten som går igjennom til filterdelen. Blir tett det Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.