OleAn2n Startet 7.November.2020 Link til dette innlegget Startet 7.November.2020 Hei, jeg har fått montert en vp d4-260 med elektrisk gass/gearkontroll. Jeg har behov for en ekstra gass/gearhendel da jeg har flybridge. Jeg skal ikke ha instrumenter, kun gass/gear. Hva må jeg gjøre for å få det til? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 Har selv skaffet meg elektronisk gear/gass kontroller. På min kobles den på flybridge sammen med den nede. Det kan være forskjeller, så hvilket merke har du? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Bitteliten Svart 8.November.2020 Link til dette innlegget Svart 8.November.2020 https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-7746200-27-8666.aspx du må vite hva slags d4 du har. Så kan du lete litt på marinepartseurope. usikker på om det er plug and play eller om du må aktivere kontroll nr 2 via Vodia. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.