Jump to content

Edit History

dude

dude

Som jeg sa i forrige innlegg: diise totaktsklumpene fra yamaha, var kvalitet tvers gjennom,

og kan nok ikke sammenlignes med dagens motorer desverre. 

jeg er sikker på at der har ikke vært verditap på disse på over 30 år heller. får kanskje mer nå enn den

kostet da den var ny?   Kan som en digresjon nevne at jeg solgte en minigraver 1,2 tonn fra volvo i

sommer velfungerende fra 87. for 50k. tror neppe den kosta  så mye da den var ny for 34 år siden. 

Kinagraveren jeg erstatta den med har sikkert allerede tapt seg 50% :-) og den har garantert gått

tilbake til elementene om 33 år.

dude

dude

Som jeg sa i forrige innlegg: diise totaktsklumpene fra yamaha, var kvalitet tvers gjennom,

jeg er sikker på at der har ikke vært verditap på disse på over 30 år heller. får kanskje mer nå enn den

kostet da den var ny?   Kan som en digresjon nevne at jeg solgte en minigraver 1,2 tonn fra volvo i

sommer fra 87. for 50k. tror neppe den kosta  så mye da den var ny for 34 år siden.

Kinagraveren jeg erstatta den med har sikkert allerede tapt seg 50% :-)

dude

dude

jeg er sikker på at der har ikke vært verditap på disse på over 40 år heller. får kanskje mer nå enn den

sommer fra 87. for 50k. tror neppe den kosta  så mye da den var ny for 34 år siden.

Kinagraveren jeg erstatta den med har sikkert allerede tapt seg 50% :-)

• Create New...