Jump to content

Edit History

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 1 time siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?

Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag.  Med mange begrunnelser.

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, ut fra egen "kunstnerisk frihet".  

Kun beholdt konklusjonen, les gjerne hele. Håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan nevne at selv om det nok er et slags "premiummerke" er det ikke en Yamaha.

 

Kan man da som i livet generelt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 1 time siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?

Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag.  Med mange begrunnelser.

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, ut fra egen "kunstnerisk frihet".  

Kun beholdt konklusjonen. håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan nevne at selv om det nok er et slags "premiummerke" er det ikke en Yamaha.

 

Kan man da som i livet generelt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 1 time siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?

Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag.  Med mange saklige begrunnelser.

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, ut fra egen "kunstnerisk frihet".  

Kun beholdt konklusjonen. håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan nevne at selv om det nok er et slags "premiummerke" er det ikke en Yamaha..

 

Kan man da som i livet generelt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 55 minutter siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?

Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag.  Med mange saklige begrunnelser.

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, ut fra egen "kunstnerisk frihet".  

Kun beholdt konklusjonen. håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan man da som i livet generelt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 54 minutter siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?

Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag.  Med mange saklige begrunnelser.

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, kun beholdt 

konklusjonen. håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan man da som i livet generelt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 53 minutter siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?


Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag.  Med mange saklige begrunnelser.

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, kun beholdt 

konklusjonen. håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan man da som i livet generelt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?

dude

dude

Hulda skrev On 8.11.2020 at 21.11:

Dette er sak for Skipper Worse. Jeg ville vel forlangt minst 40 % avslag på produksjonårets pris, forutsatt at det har funnet sted en prisstigning. 

 

Båtadvokaten skrev 43 minutter siden:

Tråden hadde passet veldig godt på "mitt" forum, men skitt au: Jeg er mest enig med Mouche (og Ask) selv om mange andre også har gode poenger. Og mitt perspektiv er mer praktisk enn prinsipielt. Spørsmålet er -- enkelt sagt -- ut fra de faktaopplysninger som er gitt, hvordan tror jeg at den organiske prosess i en dommers hode vil ende opp, og hvordan tror jeg at den vil bli begrunnet?


Etter beste skjønn og overbevisning og alle omstende tatt i betraktning, spytte på fingeren og kjenne hvilken vei trekken går, så tror jeg ikke det er rom for noe særlig med prisreduksjon enn det som allerede er oppnådd. (Men da har jeg ingen kunnskap om motortype, det kan jo hende at andre enn YAMAHA forringes rett og slett på grunn av varemerket ...:cool:

 

Så langt er her mange gode innlegg, uvanlig saklige og lite kverulerende. takk for det :) 

med nyanser som spenner fra null til 40% avslag. 

 

(jeg har klippet litt i innleggene til Worse og Hulda, kun beholdt 

konklusjonen. håper de ikke føler seg altfor sensurert.)

 

Kan man da som i livet generellt konkludere med at om man er i forkant, kan man oppnå nærmest

hva man vil (40%) mens om man kommer trekkende i ettertid, må man ofte godta handelen som den ble?



×
×
  • Create New...