Jump to content

Edit History

Enzo

Enzo

Den er tiltenkt en annen båt enn Fantasien :wink: så derfor den voldsomme størrelsen.  Sånn så snakker vi ikke mer om det :giggle:

Angående bruken så tenker jeg at vi bruker de seilene som trenges,  en gennaker, en tradisjonell spinnaker, et storseil og et par forseil bør holde til hele veien rundt globusen. Det blåser til tider lite overalt i verden.

Enzo

Enzo

Den er tiltenkt en annen båt enn Fantasien :wink: så derfor den voldsomme størrelsen.  Sånn så snakker vi ikke mer om det :giggle:

Angående bruken så tenker jeg at vi bruker de seilene som trenges,  en gennaker, en tradisjonell spinnaker, et storseil og et par forseil bør holde til hele veien rundt globusen. Det blåser lite overalt i verden, ikke bare i stillehavet og det Indiske hav

Enzo

Enzo

Angående bruken så tenker jeg at vi bruker de seilene som trenges,  en gennaker, en tradisjonell spinnaker, et storseil og et par forseil bør holde til hele veien rundt globusen

• Create New...