Jump to content

Edit History

JRK

JRK

Det hadde samlet seg en liter kjøleveske i bunnen av båten, etter vinterkonserveringen. Mulig det var litt i fjor vinter også. Men aldri sett sjøvann i kjølen. Da ser jeg at det har dryppet fra sjøvannspumpen. Ser videre at det står en sort gummiring på akslingen til denne. Er dette en simmering som har løsnet eller skal det være sånn? Om det er en løsnet simmering må man ut med pumpen for å få byttet denne?. 

image.png.cd41772de4fb3f927c33f1034c08f8a5.png

JRK

JRK

Det hadde samlet seg en liter kjøleveske i bunnen av båten, etter vinterkonserveringen. Mulig det var litt i fjor vinter også. Men aldri sett sjøvann i kjølen. Da ser jeg at det har dryppet fra sjøvannspumpen. Ser videre at det står en sort gummiringer på akslingen til denne. Er dette en simmering som har løsnet eller skal det være sånn? Om det er en løsnet simmering må man ut med pumpen for å få byttet denne?. 

image.png.cd41772de4fb3f927c33f1034c08f8a5.png

JRK

JRK

Det hadde samlet seg en liter kjøleveske i bunnen av båten, etter vinterkonserveringen. Mulig det var litt i fjor vinter også. Men aldri sett sjøvann i kjølen. Da ser jeg at det har dryppet fra sjøvannspumpen. Ser videre at det står en sort gummiringer på akslingen til denne. Er dette en simmering som har løsnet eller skal det være sånn? Om det er en løsnet simmering må man ut med pumpen for å få byttet denne?. 

• Create New...