Jump to content

Edit History

Andora

Andora

Godt verktøy er halve jobben sies det ,å det er jeg helt enig i.av og til føles det litt "bortkastet" å bruke flere kvelder på å lage verktøy som kanskje bare skal brukes et par ganger,men av erfaring vet jeg at det er det som må til for å få et godt resultat.å når verktøyet fungerer som tenkt så blir timene det tok å lage fort glemt.de med skarpt syn kan nok se at på bilde med rekkene montert er de ikke syrevasket,valgte feil bilde fra albumet bildet er fra prøvemonteringen.så nå er jeg igang med babord side.

Andora

Andora

Godt verktøy er halve jobben sies det ,å det er jeg helt enig i.av og til føles det litt "bortkastet" å bruke flere kvelder på å lage verktøy som kanskje bare skal brukes et par ganger,men av erfaring vet jeg at det er det som må til for å få et godt resultat.å når verktøyet fungerer som tenkt så blir timene det tok å lage firt glemt.de med skarpt syn kan nok se at på bilde med rekkene montert er de ikke syrevasket,valgte feil bilde fra albumet bildet er fra prøvemonteringen.så nå er jeg igang med babord side.

• Create New...