camilie Startet 19.November.2020 Link til dette innlegget Startet 19.November.2020 Har en 2002 7800 nautic og har et åroblem med at det kommer vann inn i skott fremme under bord. Dette har starta nå etter den kom på land....kalesje itter på....men nesa ligger lavere nå enn på vannet. Noen som har vært borti lignende problem? Sitér dette innlegget Link to post
Fornomas Svart 20.November.2020 Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 (redigert) camilie skrev for 15 timer siden: Har en 2002 7800 nautic og har et åroblem med at det kommer vann inn i skott fremme under bord. Dette har starta nå etter den kom på land....kalesje itter på....men nesa ligger lavere nå enn på vannet. Noen som har vært borti lignende problem? Kan det være vann fra kjølsvinet eller annet sted akter i båten? Kanskje vannet har vært der da båten ble tatt opp. Dersom båten har gått i saltvann i sommer bør du smake på vannet. Er det salt så kommer det enten inn via kjøling på motoren eller kanskje annen lekkasje under vannlinjen. Hvis det er ferskvann er det en annen forklaring, forutsatt at du har hatt båten i saltvann da...Det skal uansett ikke komme vann fremover i båten fra kjølsvinet. Her skal det være tett Redigert 20.November.2020 av Fornomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 20.November.2020 Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 Jeg var på visning på en 1987 modell nettop. Den hadde også vann der. Det sto en septikpumpe der om jeg ikke husker feil. Kan være derfra.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
camilie Svart 20.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 Er i rommet der du sier Glalaks....men allt har vært tomt og tørket opp.....også kommer det tilsig av nytt rent vann etterpå....selv når den ligger på land....virker veldig rart....:-) Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 20.November.2020 Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 1 hour ago, glalaks said: Det sto en septikpumpe der om jeg ikke husker feil. Kan være derfra.. 2 hours ago, Fornomas said: saltvann i sommer bør du smake på vannet. Jeg tror jeg havde fundet en anden måde at undersøge vandet på ... Sitér dette innlegget Link to post
Fornomas Svart 20.November.2020 Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 camilie skrev for 6 timer siden: Er i rommet der du sier Glalaks....men allt har vært tomt og tørket opp.....også kommer det tilsig av nytt rent vann etterpå....selv når den ligger på land....virker veldig rart....:-) Kan det ha kommet ut av varmtvannsberederen? Sitér dette innlegget Link to post
camilie Svart 20.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 Den var tømmt føre Fornomas.....og kommer mye.....tror det må være i fenderlista....og må få sjekket begge sider hele veien.....:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.