Mr vold Startet 20.November.2020 Link til dette innlegget Startet 20.November.2020 Funderer på å kjøpe ny kartplotter. Noen som har anbefalinger? Tenkte hvertfall 12" skjerm. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 20.November.2020 Link til dette innlegget Svart 20.November.2020 Tror du bør endre tittel, hvis ikke blir nok dette innlegget stengt. Les forumreglene før du poster. Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Kartplotter". Sitér dette innlegget Link to post
Festus56 Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Har selv en Raymarine C 120 og er fornøyd med den. Hadde nok kjøpt en E 120 dersom den kneler. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Pris er kanskje en faktor du kan nevne? Er litt forskjell på Onwa 12 og Simrad NSS16. En fin mellomting er Simrad GO 12 med betjeningspanel (ekstrautstyr). Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Mr vold Svart 21.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 enslagsgjest skrev for 2 timer siden: Pris er kanskje en faktor du kan nevne? Er litt forskjell på Onwa 12 og Simrad NSS16. En fin mellomting er Simrad GO 12 med betjeningspanel (ekstrautstyr). Jeg har ikke en dritt peiling på detta så derfor jeg søker råd her inne. La oss si en pris på maks 10 lapper da. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 12 tommer til under 10 lapper. Tja... Her må det bli datamaskin koblet til monitor eller finn.no Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
abbor Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 For 10 tusen så får du en 9 tommer. GO9 XSE er et bra valg. https://www.seasea.no/simrad-go9-xse?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc Sitér dette innlegget Link to post
Mr vold Svart 21.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 abbor skrev for 3 timer siden: For 10 tusen så får du en 9 tommer. GO9 XSE er et bra valg. https://www.seasea.no/simrad-go9-xse?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc Takk. Den så jo grei ut ? Skal titte litt mere på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.