Stian_Madskills Startet 21.November.2020 Link til dette innlegget Startet 21.November.2020 Hei. Trenger hjelp til identifisering og finne årsmodell på en yamaha 55hk 2takter jeg har. Finner lite eller forvirrende info om akkurat den motoren og ingenting på serienr. Trenger noen deler og leter etter en plass der jeg kan søke på serienr. Legger ved bilde av motor og id plata. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 https://www.perfprotech.com/blog/yamaha-outboards/yamaha-outboard-serial-number-location-and-model-identification Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Stian_Madskills Svart 21.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Har selvfølgelig sjekket google, og utifra den dær så er motoren min en 2004 modell, noe den IKKE er. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 C = byggeår 1991 , det kan nok stemme bedre Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mizar Svart 21.November.2020 Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Jeg sendte opplysningene på skiltet til https://www.boatparts.no/ Så fant de frem til riktig årsmodell for meg. Siden det var dem som leverte reservedelene, hadde de all interesse av at det ble riktig på første frsøk, og slik ble det. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Stian_Madskills Svart 21.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2020 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.