Jump to content

Edit History

Hoggorm

Hoggorm

Skrivefeil

Hei!

Jeg har en Tohatsu 9,9 totakters 95-modell. Den går fortsatt som en klokke, men føler den har blitt litt daffere med årene. Vet det er vanlig å skru opp disse modellene, men det har aldri blitt gjort med denne. Jeg kunne tenkt meg å gjort det, men er ganske nybegynner på det mekaniske og har sjelden prøvd meg på annet enn tennpluggene.

Har lett etter gode instrusjonsvideoer på youtube uten hell. Er det noen som vet om det er vanskelig å gjøre selv for noen med lite erfaring? Eventuelt noen som kjenner til en god video eller kan forklare det på en enkel måte?

Takknemlig for alle innspill! :)

Hoggorm

Hoggorm

Hei!

Jeg har en Tohatsu 9,9 totakters 95-modell. Den går fortsatt som en klokke, men føler den har blitt litt daffere med årene. Vet det er vanlig å skru opp disse modellene, men det har aldri blitt gjort med denne. Jeg kunne tenkt meg å gjort det, men er ganske nybegynner på det mekaniske og har sjelden prøvd meg på annet enn tennpluggene.

Har lett etter gode instrusjonsvideoer på youtube uten hell. Er det noen som vet om vanskelig å gjøre selv uten så mye erfaring? Eventuelt kjenner til en god video eller kan forklare det på en enkel måte?

Takknemlig for alle innspill! :)

• Create New...