Som Startet 23.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2005 Bør det brukes armert slange på vanninntaket ? Nå står det montert en kraftig svart gummislange, men ikke armert. Motoren er en MD11C med VP seildrev. Link to post
olpi Svart 23.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2005 Jeg ville brukt armert. Da er du sikker på at den ikke suges flat i bøyene. For min egen del bruker jeg stålarmert slange. Link to post
Krapyl Svart 23.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2005 Bruker radiatorslange for bil. Pumpa på denne motoren suger så elendig at det er ikke vits med armert. Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
eivindch Svart 23.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2005 Pumpa på denne motoren suger så elendig at det er ikke vits med armert.Det er vel kanskje andre hensyn å ta også. Ryker slangen, kan det komme mer vann inn i båten enn du setter pris på. Jeg synes armert slange er fornuftig. Hilsen Eivind Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn