btt Startet 26.November.2020 Link til dette innlegget Startet 26.November.2020 hei, har 4 victron produkter i båten som er på blåtann, (lader, batterimonitor, blåtannshunt, solcelleregulator) og dette fungerer perfekt. er det noe mulighet for at dette kan være tilgjengelig over wifi? altså når jeg ikke er i båten? har wifi i båten med dette går jo på blåtann. noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 26.November.2020 Link til dette innlegget Svart 26.November.2020 VICTRON Cerbo GX gjør dette for deg. Og på en ganske pen måte, vil jeg påstå :) Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 26.November.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2020 Takker, men noen som vet om Cerbo GX kobler seg til andre Victron produkter via blåtann ? eller må det trekkes kabler fra alle enheter til Cerbo GX ? Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 26.November.2020 Link til dette innlegget Svart 26.November.2020 (redigert) Cerbo GX kobles til de andre enhetene med ethernetkabel. Så kan du koble Cerbo GX trådløst til en ruter og få all info enten på Victron Connect eller Victron VRM app, i tillegg til Victron VRM nettside. Slik har jeg det i min båt. Står relativt greit forklart på nettsidene til Victron: https://www.victronenergy.com/panel-systems-remote-monitoring/cerbo-gx Redigert 26.November.2020 av Trond123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.