Jump to content

Edit History

adundas

adundas

Lurt, takk for tipset! Tenkte å pusse bort bunnstoffet, men hvis det lar seg gjøre med aceton, så er jo det bedre. Gjør det forøvrig noe om det kommer aceton på skaden? Regner med teipbiten løsner av dunsten, nærmest.

Skaden skjedde under opptak, ja. Men jeg høyttrykkspylte jo alt under vannlinjen rett etterpå. Så det er vel å regne med at det har kommet vann i fibrene? Ang fuktighet og kulde om vinteren, så bor jeg i Stavanger. Her er vinteren 10 grader og regn! :lol:

adundas

adundas

Lurt, takk for tipset! Tenkte å pusse bort bunnstoffet, men hvis det lar seg gjøre med aceton, så er jo det bedre.

Skaden skjedde under opptak, ja. Men jeg høyttrykkspylte jo alt under vannlinjen rett etterpå. Så det er vel å regne med at det har kommet vann i fibrene? Ang fuktighet og kulde om vinteren, så bor jeg i Stavanger. Her er vinteren 10 grader og regn! :lol:

adundas

adundas

Lurt, takk for tipset! Tenkte å pusse bort bunnstoffet, men hbis det lar seg gjøre med aceton, så er jo det bedre.

adundas

adundas

Lurt, takk for tipset! Tenkte å pusse bort bunnstoffet, men hbis det lar seg gjøre med aceton, så er jo det bedre.

Skaden skjedde under opptak, ja. Men jeg høyttrykkspylte jo alt under vannlinjen rett etterpå. Så det er vel å regne med at det har kommet vann i fibrene?

• Create New...