Jump to content

Edit History

snekkerbod

snekkerbod

Har du tilgang til en liten vinkelsliper så blir det bedre og raskere gjort. Den gangen jeg hadde en liten skade så slipte jeg med en vinkelsliper med en sånn. Fordelen er at den bøyer seg til skrogsiden og resultatet blir "perfekt" - når du bruker epoxy eller gelcoat så hefter denne perfekt. Mulig at en flapdisk også vil gjøre jobben.

image.png.281d39831a6d37efe8e4be60a1031d4c.png

snekkerbod

snekkerbod

Har du tilgang til en liten vinkelsliper så tror jeg resultatet blir bedre og raskere gjort. Den gangen jeg hadde en liten skade så slipte jeg med en vinkelsliper med en sånn. Fordelen er at den bøyer seg til skrogsiden og resultatet blir "perfekt" - når du bruker epoxy eller gelcoat så hefter denne perfekt. Mulig at en flapdisk også vil gjøre jobben.

snekkerbod

snekkerbod

Har du tilgang til en liten vinkelsliper så tror jeg resultatet blir bedre og raskere gjort. Den gangen jeg hadde en liten skade så slipte jeg med en vinkelsliper med en sånn. Fordelen er at den bøyer seg til skrogsiden sin og resultatet blir "perfekt" - og om du bruker epoxy eller gelcoat så hefter denne perfekt. Mulig at en flapdisk også vil gjøre jobben.

• Create New...