Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Vi har original ekstra tank på 150 liter i baugen i tillegg til vanntanken bak på 210 liter. Ekstra vanntank er en opsjon man kan velge ved kjøp av ny båt, og så vidt jeg vet var dette ekstra tilbehør også på tidligere modeller. Hva med å sende en henvendelse til Bavaria Norge og høre om hvor mye en ny original tank koster? Det meste er standardisert på Bavaria, så jeg antar denne baugtanken ikke har endret seg vesentlig på nyere modeller. Og så er den antagelig "plug&play" å montere. Bytte av tank foran/bak på min gjøres med en treveisventil i skapet på badet akter.

TideRace

TideRace

Vi har original tank på 150 liter foran i baugen. Dette er en opsjon man kan velge ved kjøp av ny båt, og så vidt jeg vet var dette ekstra tilbehør også på tidligere modeller. Hva med å sende en henvendelse til Bavaria Norge og høre om hvor mye en original tank koster? Det meste er standardisert på Bavaria, så jeg antar denne tanken ikke har endret seg vesentlig på nyere modeller. Og så er den antagelig "plug&play" å montere. Bytte av tank foran/bak på min gjøres med en treveisventil i skapet på badet akter.

• Create New...