Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

30 mm rør må uansett monteres som en ekstra avgrening fra den primære varmluftsslangen.

I alle fall har Eber krav om at det skal være en ikke-stengbar ventil i korrekt dimensjon tilknyttet varmeren, så man unngår overoppheting eller innsnevringer.

Å lage en Petter Smart-løsning med tynnere rør fra en avgreining, tipper jeg er uproblematisk - så lenge man bruker noe som tåler varmen.

eber.png

S/Y Emma

S/Y Emma

30 mm rør må uansett monteres som en ekstra avgrening fra den primære varmluftsslangen.

I alle fall har Eber krav om at det skal være en ikke-stengbar ventil i korrekt dimensjon tilknyttet varmeren, så man unngår overoppheting eller innsnevringer.

Å lage en Petter Smart-løsning med tynnere rør fra en avgreining, tipper jeg er uproblematisk - så lenge man bruker noe som tåler varmen.

eber.png

S/Y Emma

S/Y Emma

30 mm rør må uansett monteres som en ekstra avgrening fra den primære varmluftsslangen. I alle fall har Eber krav om at det skal være en ikke-stengbar ventil i korrekt dimensjon tilknyttet varmeren, så man unngår overoppheting eller innsnevringer.

• Create New...