Jump to content

Edit History

Joan  G

Joan G

Hei.

Jeg har kjøpt en brukt båt med Yamaha 30 hk 96 mod og henger fra en over 70 år gammel mann som har satt, at alt er ok med motoren, kjørt bare i fresk vann og har bare "en liten brud i batteri kabel og hvis dette er fikset vil starte veldig enkelt". Han har byttet starter på motor. Motoren var ikke startet i siste 2 år. De var vann inni motor.

Betalt 12000 kr for motor.

Jeg har ikke erfaring med båten men jeg liker å skrue.

Skal jeg bruke tid og penger for å reparere motoren? Kan bli fikset? Tips?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Joan  G

Joan G

Hei.

Jeg har kjøpt en brukt båt med Yamaha 30 hk 96 mod og henger fra en over 70 år gammel mann som har satt, at alt er ok med motoren, kjørt bare i fresk vann og har bare "en liten brud i batteri kabel og hvis dette er fikset vil starte veldig enkelt". Han har byttet starter på motor. Motoren var ikke startet i siste 2 år. Jeg kan se, de var vann inni motor.

Skal jeg bruke tid og penger for å reparere motoren? Kan bli fikset?

Hoper dere forstår, jeg er ikke veldig flink på norsk.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Joan  G

Joan G

Hei.

Jeg har kjøpt en brukt båt med Yamaha 30 hk 96 mod og henger fra en over 70 år gammel mann som har satt, at alt er ok med motoren, kjørt bare i fresk vann og har bare "en liten brud i batteri kabel og hvis dette er fikset vil starte veldig enkelt". Han har byttet starter på motor. Motoren var ikke startet i siste 2 år. Jeg kan se, de var vann inni motor.

Skal jeg bruke tid og penger for å reparere motoren? Kan bli fikset?

Hoper dere forstår, jeg er ikke veldig flink på norsk.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

• Create New...