mrmartin123 Startet 7.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2020 (redigert) hei kan alle nidelv 24 eiere sende over noen bilder av båten sin er egentlig bare litt nysgjerrige og ønsker inspirasjon til innredning, men send gjerne bilder av båten utenfor også takk! MVH Martin dette er min Redigert 7.Desember.2020 av mrmartin123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 Har den ikke lenger. Men slik var den. Personlig liker jeg rundsitter bedre. Var veldig slitt da vi kjøpte den. Jeg brukte Autosol pluss vann med maskin for å pusse gelcoat blank. Ble meget fin. Innvendig brukte jeg malingsfjerner pluss sikling. Pusset meget forsiktig. Så beis og lakk. Kona sydde nye puter. Både ute og inne. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
mrmartin123 Svart 7.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 (redigert) den var veldig fin likte spesielt godt dashboardet Redigert 7.Desember.2020 av mrmartin123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 Det ser ganske likt ut som ditt. Alt treverket var originalt tror jeg. Båten var 31 år da jeg overtok den. Men det er veldig tynt lag med treverk som kan fjernes fra fineren , så jeg mener jeg pusset lett over (for å ta hinnen på original lakk) og la deretter på tykt med malingsfjerner. Når det boblet fjernet jeg alt med sikling. Deretter behandlet jeg det en gang til. Til slutt skrapte jeg vekk forsiktig, og pusset lett til det bare var treverk igjen. Så beis (blandet med vann) , så lakk i 3 strøk. Lett puss mellom hvert strøk. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
cheetah Svart 7.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 Her er noen bilder av min men trenger litt oppussing. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 Fin badeplattform! Det er slik rundsitter som jeg liker. Sosialt, samt lett å lage solseng. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
cheetah Svart 7.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 Er veldig greit med det ja? Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 7.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2020 Min båt har også den rund setteren veldig greit og sosialt, men veldig fin båt da Sitér dette innlegget Link to post
Kadett Svart 20.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2021 cheetah skrev On 7.12.2020 at 17.39: Her er noen bilder av min men trenger litt oppussing. Det var veldig ryddig og fint. Er det et elektrisk toalett? Hva koster noe slikt og støyer det? Savner du vasken? Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 21.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2021 (redigert) Kadett skrev for 13 timer siden: Det var veldig ryddig og fint. Er det et elektrisk toalett? Hva koster noe slikt og støyer det? Savner du vasken? Er elektrisk ja. Bare å trykke på knappen så ordner den alt? bråker ikke noe særlig. Bare toalettet kostet rundt 10k. Savner egentlig ikke vasken. Tar bare plass. Redigert 21.Mars.2021 av cheetah (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 21.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2021 Her er noen bilder av min N24 som jeg solgte i 2017. Har mange gode minner fra Nidelven som jeg hadde i 12 år. Herlig båt! Sitér dette innlegget Link to post
mrmartin123 Svart 21.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2021 Den var var virkelig flott. Husker du hvor du fikk tak i nidelv merke på siden. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 (redigert) mrmartin123 skrev On 21.3.2021 at 19.34: Den var var virkelig flott. Husker du hvor du fikk tak i nidelv merke på siden. Hvis du tenker på bildet under så var det originalmerket som satt på. Jeg freshet det opp med å kjøpe bengalakk (tror jeg det var) og malte på merket. Ble flott ?? Redigert 23.Mars.2021 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.