Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Komodo skrev for 1 time siden:

Aner ikke hva det er, det er et gammelt tinn som har stått i garasjen en evighet. Men blyfritt er det nok. Det er såpass gammelt at jeg merket at det freset av og til da jeg påførte. Virket nesten som om det har kommet fukt inn i flussmiddelet.

Tippet blyfritt pga. den grå overflaten da tinn med bly gjerne får en glatt, speilblank overflate.

Jeg kjøpte noe blyfritt loddetinn, og syntes det var noe drit å holde på med i forhold til blyholdig tinn, som jeg alltid har brukt, og heldigvis hadde litt igjen av liggende i en skuff.

Jannmar

Jannmar

Komodo skrev 1 time siden:

Aner ikke hva det er, det er et gammelt tinn som har stått i garasjen en evighet. Men blyfritt er det nok. Det er såpass gammelt at jeg merket at det freset av og til da jeg påførte. Virket nesten som om det har kommet fukt inn i flussmiddelet.

Tippet blyfritt pga. den grå overflaten da tinn med bly gjerne får en glatt, speilblank overflate.

Jeg kjøpte noe blyfritt loddetinn, og syntes det var noe drit å holde på med i forhold til blyholdig tinn, som jeg alltid har brukt, og heldigvis hadde

litt igjen av liggende i en skuff.

• Create New...