Tore B Startet 24.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 24.Oktober.2005 Har litt kast i akselen er det noen som vet om det kan rettes og event. hvem som gjør sånt. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 Har litt kast i akselen er det noen som vet om det kan rettes og event. hvem som gjør sånt. Hvis akslingen går som et "hoppetau", er det kanskje like greit å bytte den? Rette kan hviket som helst mekanisk verksted gjøre som har presse og måleklokke. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 24.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 Nei det er ikke noe hoppetau jeg har:) Det er bar så vidt jeg kjenner det når jeg legger noe oppå akslingen mens den går på full fart. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 24.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 Nei det er ikke noe hoppetau jeg har:) Det er bar så vidt jeg kjenner det når jeg legger noe oppå akslingen mens den går på full fart.Da er det vel knapt mulig å rette akselen mere, er dette knapt merkbart så hadde jeg ikke bekymret meg for det. Det er alltid litt kast i en aksel som er maskinert. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Tore B Svart 24.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 Takk for tips, da freder jeg det prosjektet så lenge....Nok annet å ta fatt på så jeg trenger ikke å finne på arbeid heller:) Lage bedre avsluttning på kjølen for å gi propellen litt vann å jobbe med feks. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 Ta en titt på opprettingen etter at du har kommet på vannet til våren. Mens du ligger på land bør du sjekke stevnlageret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.