Jump to content

Edit History

Kaskazi

Kaskazi

Det er veldig trist. Min familie har hatt opplag her siden opplaget ble etablert. Tilbragte mange helger her i barndommen på 50 og 60-tallet. Likevel dette er en av Oslo's mest verdifulle tomter, og det trykker i retning av annen bruk. 

Har selv hatt opplag i Sverige de siste 13 årene, Grebbestad båtforvaring og byggeplass i Frognerkilen. Droppet Karenslyst pga tilfeller av tyveri, opplaget er uten vakt og tilsyn.

Jeg har hørt at Oslo kommune vurderer mulighetene for å etablere opplag på Gressholmen på den gamle flyhavna. Det monner nok ikke. Karenslyst rommer 14-15 hundre båter i opplag og er en av Nord-Europas største.

Kaskazi

Kaskazi

Det er veldig trist. Min familie har hatt opplag her siden opplaget ble etablert. Tilbragte mange helger her i barndommen på 50 og 60-tallet. Likevel dette er en av Oslo's mest verdifulle tomter, og det trykker i retning av annen bruk. 

Har selv hatt opplag i Sverige de siste 13 årene, Grebbestad båtforvaring og byggeplass i Frognerkilen. Droppet Karenslyst pga tilfeller av tyveri, opplaget er uten vakt og tilsyn.

Jeg har hørt at Oslo kommune vurderer mulighetene for å etablere opplag på Gressholmen på den hamleflyhavna. Det monner nok ikke. Karenslyst rommer 14-15 hundre båter i opplag og er en av Nord-Europas største.

• Create New...