Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

ydalir skrev 15 minutter siden:

Allmennheten har ikke tilgang til båtforeninger.

Allmenheten HAR full tilgang til båtforeninger i Oslo. Disse er stort sett drevet som ideelle foreninger der alle kan melde seg på. Problemet er bare lange ventelister pga. MANGEL på båtplasser. Og det vi noen nå gjøre enda vanskeligere, for allmenheten . .

ydalir skrev 15 minutter siden:

Jeg ser for meg en strandpromenade med badeplasser i bestumkilen. De tilbaketrukken leilighetene finansiere tilrettelegging. 

Jeg ser for meg at badeplasser og strandpromenade i Bestumkilen lett kan kombineres med båtopplagsplasser. Ellers vet jeg ikke om noen store byer som allerede har tettere med badeplasser ved sjøen enn nettop Oslo. Dersom det skal bygges tilbaketrukne leiligheter i Bestumkilen betyr vel tilbaketrukket at de ikke blir stående på nåværende båtopplagsplasser ved sjøen . . ?

NilsPils

NilsPils

ydalir skrev 2 minutter siden:

Allmennheten har ikke tilgang til båtforeninger.

Allmenheten HAR full tilgang til båtforeninger i Oslo. Disse er stort sett drevet som ideelle foreninger der alle kan melde seg på. Problemet er bare lange ventelister pga. MANGEL på båtplasser. Og det vi noen nå gjøre enda vanskeligere, for allmenheten . .

ydalir skrev 4 minutter siden:

Jeg ser for meg en strandpromenade med badeplasser i bestumkilen. De tilbaketrukken leilighetene finansiere tilrettelegging. 

Jeg ser fro meg at badeplasser og strandpromenade i Bestumkilen lett kan kombineres med båtopplagsplasser. Ellers vet jeg ikke om noen store byer som allerede har tettere med badeplasser ved sjøen enn nettop Oslo. Dersom det skal bygges tilbaketrukne leiligheter i Bestumkilen betyr vel tilbaketrukket at de ikke blir stående på nåværende båtopplagsplasser ved sjøen . . ?

• Create New...