Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

Brigg skrev 45 minutter siden:

... Ut fra det lille som har kommet frem av informasjon om bakgrunnen for seilingsnekten kan det synes som om det er en ukultur knyttet til sikkerhetsarbeidet i Boreal. At dette kan skje i et stort transportkonsern er fullstendig ubegripelig. Jeg synes det er bra at myndighetene viser ansvar i et slikt tilfelle.

Om det er riktig at seilingsnekten skylles en ukultur knyttet til sikkerhetsarbeidet i Boreal, så forsvinner i hvertfall ikke denne eventuelle ukultur av en 'kjapp' plan ledelsen snekrer sammen på kvelden. Da kreves inngripende endringer fra ledelse og, ikke minst, eiere. Og, dette selskapet er, så langt jeg vet, ikke Norskeid. Håper kontroll og godkjennelsesmyndighetene ser dette og følger med lenger enn bare godkjennelse av denne planen.

Bonus

Bonus

Brigg skrev 8 minutter siden:

... Ut fra det lille som har kommet frem av informasjon om bakgrunnen for seilingsnekten kan det synes som om det er en ukultur knyttet til sikkerhetsarbeidet i Boreal. At dette kan skje i et stort transportkonsern er fullstendig ubegripelig. Jeg synes det er bra at myndighetene viser ansvar i et slikt tilfelle.

Om det er riktig at seilingsnekten skylles en ukultur knyttet til sikkerhetsarbeidet i Boreal, så rettes i hvertfall ikke denne eventuelle ukultur av en 'kjapp' plan ledelsen snekrer sammen på kvelden. Da kreves inngripende endringer fra ledelse og, ikke minst, eiere. Og, dette selskapet er, så langt jeg vet, ikke Norskeid. Håper kontroll og godkjennelsesmyndighetene ser dette og følger med lenger enn bare godkjennelse av denne planen.

• Create New...