Campingcruisern Startet 17.Desember.2020 Del på Facebook Startet 17.Desember.2020 Heisann folkens. Er det noen som har erfaring med 2 komponent maling som Hempel polygloss? Jeg tror nettopp jeg gjorde en liten tabbe, da jeg blanda alt sammen på en gang. Tenkte at jeg trengte alt på det første strøket og at jeg trengte bare ett strøk. Men så ser jeg jo at ting skinner gjennom og at jeg kun bruker halve spannet max på første strøket. Denne malingen kan vel sikkert ikke brukes mer når den er ferdig blandet? Jeg får ikke malt 2 strøk med den ferdigblandede malingen? For det er vel noe med herding der? Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 17.Desember.2020 Del på Facebook Svart 17.Desember.2020 Du har ca 5 timer på deg, kommer an på temperatur. Men du kan ta strøk 2 etter noen timer, så lenge du ikke må gå på første strøk. Sitér dette innlegget Link to post
Campingcruisern Svart 17.Desember.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Desember.2020 KDB skrev for 5 timer siden: Du har ca 5 timer på deg, kommer an på temperatur. Men du kan ta strøk 2 etter noen timer, så lenge du ikke må gå på første strøk. Hyva meg rundt og klinte på ett strøk til, så da får man se hvordan det blir når det tørker 😉👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.