Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Har du Bluetooth i batteriet, så du kan følge med på SOC der?

Tviler på at laderen kommer til å kjøre på 14,4-14,6 volt i lang tid. I så fall bør du finne en annen. La den stå et par timer, så kommer den helt sikkert til å gå fra absorption til float.

Våre batteri ser jeg har en tendens til å ligge å ruge på rundt ~75 % SOC i float-modus når laderen står kontinerlig på (noe den har gjort siden august. Det står at batteriene har gått gjennom 12 sykluser siden da).

S/Y Emma

S/Y Emma

Tviler på at laderen kommer til å kjøre på 14,4-14,6 volt i lang tid. I så fall bør du finne en annen. La den stå et par timer, så kommer den helt sikkert til å gå fra absorption til float.

Våre batteri ser jeg har en tendens til å ligge å ruge på rundt ~75 % SOC i float-modus når laderen står kontinerlig på (noe den har gjort siden august. Det står at den har gått gjennom 12 sykluser siden da).

S/Y Emma

S/Y Emma

Våre batteri ser jeg har en tendens til å ligge å ruge på rundt ~75 % SOC i float-modus når laderen står kontinerlig på.

• Create New...