enslagsgjest Svart 26.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2021 Jeg tror fusion er minst like så framtidssikkert som dette modifiserte Android nettbrettet. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Gunnis Svart 11.April.2021 Link til dette innlegget Svart 11.April.2021 Jeg monterte Fusion MS-RA70 med DAB+ modul og Fusion Signature høytalere i vår båt for 3-4 år siden. Fungerer perfekt og integreres også med NMEA2000 interface til kartplottere mm. Fusion anlegget erstattet Sony 1din spiller med Sony høytalere og Fusion både låter og fungerer utrolig mye bedre. Har oppgradert FW en gang, men det er jo ikke noe man må gjøre så om det har dukket opp problemer vil jeg tro det er relatert til FW. Det bør en seriøs leverandør kunne hjelpe med. Jeg er i allefall veldig fornøyd med valget. Liker at det er integrert for fjernstyring fra kartplotter og at det er en veldig god bluetooth app som man kan bruke spotify / tunein radio / DAB+ kontroll etc. Sitér dette innlegget Medlem av Sande og Havna Båtforening - KNBF Medlem - RS Totalmedlem Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.