Tore B Startet 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2005 (redigert) På min ferd langs kysten, ser jeg at forsvaret opererer med to slags forbud på bryggene sine, det ene er "Fortøying forbudt!" og det andre er "Fortøying strengt forbudt" Hva er forskjellen her da, er det noe som bare er litt forbudt. Eller er vedkomende som skal jage deg streng når han forteller at det er forbudt??? Bare lurte litt Redigert 24.Oktober.2005 av Stålmarken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 Samme som forskjellen på forbud og totalforbud. D.v.s. ingen. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
ok67 Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 Samme som forskjellen på tomt og helt tomt kansje. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 ... og fullt og HELT fullt... Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 Når vi først er igang: gravid og høygravid? joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Astor Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 Motoren er død, eller helt død?! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
arjosk Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 Død... eller svært lik? Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 På min ferd langs kysten, ser jeg at forsvaret opererer med to slags forbud på bryggene sine, det ene er "Fortøying forbudt!" og det andre er "Fortøying strengt forbudt" Hva er forskjellen her da, er det noe som bare er litt forbudt. Eller er vedkomende som skal jage deg streng når han forteller at det er forbudt??? Bare lurte litt Oppi Næroset ("Lucky Næroset") stod det skilt med "søppeltømming forbudt" på en rasteplass, men til ingen nytte! Derfor laget de et nytt skilt: "Søppeltømming for Budt!" - med undertekst: "Dette er søppelplass for Budt, og hvis du ikke heter Budt, kan du ikke tømme søpla di her!"- Det hjalp visstnok Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2005 Stopp forbudt (selv ikke for å lese dette skiltet) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.