Jump to content

Edit History

Andy76

Andy76

Da beklager jeg for det ene bruddet om det med jobb. Var egentlig ikke engang en jobb men bare å sjekke riktigheten til et kjøp jeg har gjort. Så dette er ikke en MD 17C...... Da står det feil i opplysningen levert med båten for den ble originalt levert med den Winga87 jeg nettopp kjøpte. Da får jeg kontakte Volvo Penta og høre med dem. Og grunnen til at jeg faktisk hadde det som evnetittel var nettopp pga at jeg trodde det var en MD 17C. Som jeg ser nå om at det kan være en MD2030 dom du nevner på bilde søk håper jeg at dette er en god motor.

Andy76

Andy76

Da beklager jeg for det ene bruddet om det med jobb. Var egentlig ikke engang en jobb men bare å sjekke riktigheten til et kjøp jeg har gjort. Så dette er ikke en MD 17C...... Da står det feil i opplysningen levert med båten for den ble originalt levert med den Winga87 jeg nettopp kjøpte. Da får jeg kontakte Volvo Penta og høre med dem. Og grunnen til at jeg faktisk hadde det som evnetittel var nettopp pga at jeg trodde det var en MD 17C.

Andy76

Andy76

Da beklager jeg for det ene bruddet om det med jobb. Var egentlig ikke engang en jobb men bare å sjekke riktigheten til et kjøp jeg har gjort. Så dette er ikke en MD 17C...... Da står det feil i opplysningen levert med båten for den ble originalt levert med den Winga87 jeg nettopp kjøpte. Da får jeg kontakte Volvo Penta og høre med dem.

Andy76

Andy76

Da beklager jeg for det ene bruddet om det med jobb. Var egentlig ikke engang en jobb men bare å sjekke riktigheten til et kjøp jeg har gjort. Så dette er ikke en MD 17C...... Da står det feil i opplysningen levert med båten for den ble originalt levert med den Winga87 jeg nettopp kjøpte. Da får jeg kontakte Volvo Penta og høre med dem.

• Create New...