paxo
Kan ikke selge selvbygd båt før etter fem år og du må ha bygd skroget fra bunnen av selv, eller fått CE merking, slik jeg har forstått det fra tidligere innlegg på Båtplassen. En halvbygd båt kan altså ikke selges, eller?
Kan ikke selge selvbygd båt før etter fem år og du må ha bygd skroget fra bunnen av selv, eller fått CE merking, slik jeg har forstått det fra tidligere innlegg på Båtplassen. En halvbygd båt kan altså ikke selges, eller?
Kan ikke selge selvbygd båt før etter fem år om du har bygd skroget fra bunnen av selv, uten CE merking, slik jeg har forstått det fra tidligere innlegg på Båtplassen. En halvbygd båt kan altså ikke selges, eller?
Kan selge selvbygd båt før etter fem år om du har bygd skroget fra bunnen av selv, uten CE merking, slik jeg har forstått det fra tidligere innlegg på Båtplassen. En halvbygd båt kan altså ikke selges, eller?
Kan selge selvbygd båt etter fem år om du har bygd skroget fra bunnen av selv, uten CE merking, slik jeg har forstått det fra tidligere innlegg på Båtplassen. En halvbygd båt kan altså ikke selges, eller?