cheetah Startet 24.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2020 Hei allesammen og go jul??? Har en eberspacher D4 2012mod hvor det popper opp disse feilmeldingene når jeg holder inne den knappen for diagnose, 0,F1,63,F0. Men når jeg resetter ved å holde inne opp og ned knappen så begynner den å varme. Ellers er der bare viften som går. Er dette greit å gjøre eller kan varmeren bli ødelagt på sikt når man resetter hver gang? Sitér dette innlegget Link to post
tnlu Svart 24.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2020 Heisann Trir nok eg ville feilsøkt litt. På denne linken viser feilkoder. http://nizzen.biz/feilkoder-eberspacher/ Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 24.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2020 Som jeg har funnet ut tidligere ang feilkodene så er det enten styringspanelet det er noe tull med eller elektronikk boksen til dieselvarmeren så var ikke så veldig spesifikt der.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.